Wadery



Imię: Daisy
Pseudonim: Tak samo jak imie
Wiek: 4 lata
Płeć: wadera
Zakochana: -
Partner: -
Potomstwo: -
Charakter: Nie lubi być w centrum uwagi, zawsze unika takich miejsc. Wydaje się wredna i mało inteligentna, lecz tylko dla wilków\wilczyc których nie zna, nie lubi i nie chce poznać. W niebezpiecznej sytuacji zawsze pomoże swoim, nie zwarzając czy jest ryzyko, czy go nie ma. Dziwne w niej jest to, że jest nieśmiała, lecz ciekawa świata. Z blaskiem w oczach przygląda się naturze i jej zjawiskom. Da się pociąć za możliwość obejrzenia zorzy polarnej lub czegoś niemniej ciekawego. Jej wadą jest częste zamykania się w sobie oraz rzadkie (ale jednak) buntowanie się w sprawie w której nie jest zgodna z innymi. Czasami ma szalone pomysły ale to może być nawet zaletą.
Umiejętności: Dobrze się wspina i potrafi być niezauważona
Stanowisko: przywódca szpiegów
Historia: Jej rodzina zmarła kiedy miała jedynie pół roczku. Snuła się bezsensownie po lesie. Wreszcie jakaś wataha się nad nią zlitowała. Była to Wataha Jasnego Blasku.
Rodzina: -
Dom: raczej nie ma domu, szlaja się po terenach watahy
Bank: 200 monet
Ekwipunek: brak
Właściciel: Avalon6


 Imię: Aisha
Pseudonim: Ai, Sha, Shi, Shia czy jak kto woli.
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Zakochana/y: Felix
Partner/ka: Felix
Potomstwo: Aramisa i Jason
Charakter: Na początku Ai może wydawać się nieśmiała. Czasem nawet chamska, oschła, zimna i okropna. Ale pod tym wszystkim kryje się uczuciowa i miła waderka. Jest nieufna i ostrożna. Mimo wszystko jest odważna. Sympatyczna, kochana i kochająca. Nie jest łatwo ją "oswoić", ale jak już ci się to uda to zdobędziesz takiego przyjaciela o którego naprawdę trudno na tym świecie znaleźć.
Umięjetności: Nie lubi się chwalić swoimi mocami. Uważa, że to nie w porządku. Sha jest biegaczką długodystansową, a przy tym wytrzymałą i bardzo szybką. Świetnie poluje i zabija. Skrada się. Nie poskarży się nawet jeśli miałaby kogoś gonić przez pół świata.
Stanowisko: Przywódczyni strategów, Samica Gamma
Historia: Nie mówi tym do których nie ma zaufania. Już raz została zdradzona.
Rodzina: Z poza watahy.
Dom: Czasem śpi w ruinach zamku, rzadziej przy morzu Gelozy. Od czasu do czasu nocuje w Górach Lamei.
 Bank: 500 monet
Ekwipunek: 2x eliksir wectorio
Inne: Jest legendarnym Boskim Wilkiem. Jej patronką jest Atena - bogini mądrości i strategii, oraz Posejdon- bóg mórz i koni. Dzięki temu posiada potężne zdolności magiczne. Głównie dzięki temu udaje się jej przeżyć na morzu Gelozy. Ma władzę nad wodą.
Właściciel: Vanessa_pl




 Imię: Sakura
Pseudonim: Saku, Saki, Sara
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Zakochana/y: Felix :3
Partner/ka: Chciałaby... ale brak
Potomstwo: Brak.
Charakter: Na początku może wydawać się nieśmiała ale potem zaczyna się szybko oswajać. Jest na ogół miła, spokojna, lecz potrafi zaszaleć. pomocna i wyrozumiała. Czasami jednak ma ''złe dni ''. Jest wtedy niemiła, nie zwraca na nikogo uwagi i woli przebywać sama. Może trochę romantyczna. Zabawna. Potrafi dać w kość i nie odpuszcza dopóki nie dojdzie do celu.
Umiejetności: szybka i wytrzymała.
Stanowisko: Łowczyni
Historia: No cóż... urodziła się w lesie... jej wataha często konkurowała z inną o tereny. W końcu rozpoczęła się prawdziwa bitwa. Wszyscy polegli... oprócz jej i jej siostry.... Postanowiły że poszukają innego, bezpiecznego miejsca. Wspinały się na górę... była śnieżyca... po chwili Sakura straciła swoją siostrę z widoku... dalej szła sama. W końcu dotarła do watahy.
Rodzina: Ojciec i Matka nie żyją. Siostra - Kiiyuko
Dom: ogółem las Cohin
  Bank: 125 monet
Ekwipunek: eliksir mareth
Inne: Kocha szczeniaki, śpiewanie sprawia jej ogromną przyjemność.
Właściciel: LovePinto



Imię: Namina
Pseudonim: Ina, Nami
Wiek: niecałe trzy lata
Płeć: wadera
Zakochana/y: podoba jej się Alfa watahy
Partner/ka: brak
Potomstwo: brak
Charakter: Ina jest miłą waderą. Umie się zachować jak należy. Jest rozsądna i wyrozumiała. Optymistyczna i tolerancyjna. To była strona z której lubi się pokazać. A teraz strona no co dzień: jest szalona, miła, zabawna. Uwielbia imprezy. Nie lubi siedzieć sama - dusza towarzystwa. Potrafi zaakceptować każdego wilka. Z kolejnej strony: jest romantyczna i kochliwa. Ma słabość do basiorów. Po rozłące przeżywa bardzo długo... Czasem ma ochotę się zabić. Ukrywa jeszcze jedną tajemnicę: podczas pełni księżyca zamienia się w demona.
Umiejetności: poruszanie się w czasie/ reszta nie odkryta
Stanowisko: Nocna Strażniczka
Historia: była sobie ona, i przyszła sobie ona C:
Rodzina: brak
Dom: tułaczy się poświecie, raz pod drzewem, raz na polanie... różnie
Bank: 200 monet
Ekwipunek: brak
Inne: JAKO DEMON...
 Właściciel: WIKU$IA



Imię: Rachel
Pseudonim: Rej
Wiek: 2,2 lata.
Płeć: wadera.
Zakochana: Leon
Partner: Leon
Potomstwo: brak.
Charakter: Jest żywiołowa i energiczna, wręcz nie do wytrzymania. Czasami zamyka się w sobie, wtedy jest wredna i opryskliwa dla każdego kto się napatoczny, nieważne, czy to wróg, przyjaciel czy ktoś jeszcze, lepiej się wtedy trzymać od niej z daleka. Kiedy tylko zapragnie, potrafi przyjąć maskę obojętności, wtedy po prostu nie można w niej wyczuć ani zobaczyć choćby najmniejszej emocji. Jest nieuleczalną romantyczką, jednak to ukrywa, mimo, że wciąż czeka na tego jedynego.
Umiejetności:
*Burza śnieżna- może wywołać burzę śnieżną w każdym miejscu, w którym istnieje taka możliwość.
*Zadymka- Gałki oczne przeciwnika zamarzają, co sprawia, że ten jest niewidomy.
*Lodowa pułapka- osoba, na której zostanie użyta, jest zamknięta w więzieniu skutym lodem.
*Kontrola nad śniegiem- Może kontrolowa śnieg.
*Zamrożenie- Zamraża funkcje życiowe u wybranej osoby.
*Ostateczność- Sprawia, że Rej zamarza, kiedy ma już dość życia. Jak na razie ani razu nie użyte. Takie samobójstwo w mocy.
*Biały błysk- Oczy wilczycy robią się białe, a ona zabija delikfenta, który w nie spojrzy.
*Zmiana w człowieka.
*Kontrola nad burzą i błyskawicami.
*Porażenie elektryczne
*Władza nad lodem i wszystkiego co go dotyczy.
*Władza nad ciemnością.
Stanowisko: Zabójca.
Historia: Żyła w szczęśliwej rodzinie na biegunie. Nie ważne którym, sama nie jest tego pewna. Czas mijał jej w miłej, rodzinnej atmosferze. Jednak nagle stało się coś niespodziewanego. Himary, chcąc "zapewnić dzieciom lepszą przyszłość." zawarł pakt z samym Lucyferem. Bardzo szybko udało mu się przeciągnąć na swą stronę Larka, jednak Willera uparcie obstawiała przy dobru i chciała, żeby jej córka uciekła wraz z nią. Była noc, w którą miały porzucić dwie najważniejsze osoby w ich życiu. I wtedy to się stało. Himary, ogarnięty rządzą posiadania, podpalił grotę, która wyjątkowo łatwo zajęła się ogniem. Lark na ten widok tylko roześmiał się szyderczo, po czym powiedział "Widzisz siostro, nas czeka luksus w piekle. A ciebie gdzie niby przyjmą?" Willera zajęła się ogniem, ostatkiem swoich sił wypchnęła córkę na zewnątrz, używając potężnego zaklęcia, które całkiem odebrało jej siły. Tym sposobem ogień nie mógł wydostać się po za grotę. Rachel stała przy barierze i patrzyła, nie na matkę, ani na ojca. Była wpatrzona w ogarnięte szaleństwem i agonią oczy brata bliźniaka, których miała nie zapomnieć do końca życia. On powoli umierał, a ona nadal tam stała. W ostatniej minucie życia, coś się zmieniło w tych żółtych oczach. Nie były szalone. Wyrażały skruchę, żal i przerażenie. Było tak, jakby w ostatniej chwili diabły puściły jego wolę i pozwoliły umrzeć w spokoju. W końcu i tak miał trafić do piekła. Ostatnimi słowami, jakie Rek usłyszała od brata, było wykrzyczane w ostatniej sekundzie: "On patrzy." Kiedy umarł, odeszła, błąkała się po lesie, widząc świat przez łzy. W końcu się otrząsnęła. Dowiedziała się po drodze, że jest potomkinią samego Lucyfera. Wzięła w garść i natrafiła na Watahę Jasnego Blasku.
Rodzina: Wszyscy zmarli, dokładniej to przesiadują w Hadesie.
Dom: jej prawdziwym domem jest Hades.
Bank: 350 monet
Ekwipunek: eliksir wectorio
Inne:
Wygląd jako człowiek:
Właściciel: Shelbi


Imię: Mery
Pseudonim: Po prostu Mery
Wiek: 3,5
Płeć: wadera
Zakochana/y: Po co komu miłość?
Partner/ka: Już mówiłam, nie?
Potomstwo: Czy ty jesteś głucha/y ?!
Charakter: Jest dość wybuchą waderą, nie lubi gdy ktoś się wywyższa ani pomiata innymi. Zawsze ma coś do powiedzenia i nie znosi gdy ktoś wcina jej się w zdanie. Jest dość odważna, nawet najważniejszemu, lub najgrożnemu powie co o nim sądzi. Nawet jakby musiała być obrzucona kamieniami (publicznie) nie cofnie wypowiedzi. Problem w tym, że wataha jasnego blasku nie była jej pierwszą watahą, wygnano już ją z 4, jak uważa za prawdomówność. Jest także strasznie wyczulona na temat przyrody. Natura jest jej drugą siostrą, serce jej się kroi kiedy patrzy jak ktoś zabija co kolwiek żywego, nie zamierza zasłaniać sobie oczy, natychmiast raguję, chodźby musiała skrzywzić zbijakę, zrobi to... nawet z uśmiechem. Jest wegetarianką... wiem, wiem tak bardzo trudno się domyślić. Jest także wesoła, troche nawet w negatywnym znaczeniu.
Umiejetności: Jest wytrzymała na ból oraz smutki. Szybka i zwinna, jak chyba większość tutaj. Uwielbia naturę... skąd to? Odkryła wszystkie tajniki natury kiedy była mała. włada więc magią natury.
Stanowisko: Zwiadowca
Historia: Wychowywała się w innej watasze, z rodzicami i siostrą. Kiedy była mała zaczeła się buntować, nie jadła obiadu, bo brzydziła się mięsa. Nie chodziła na polowania, bo to było straszne tam przeżyć bez płakania nad zwierzętami. Pierwszy raz wygnali ją bo rzuciła się z pazurami na swoją siostrę, bo na jej oczach zaczeła torturować zajączka. Chociaż wiedziała jak to się skończy, zrobiła to. Rodzice nawet się z nią nie pożegnali. Zapatrzeni w swoją córeczkę, która była przecież ranna. O matko! Jakby ona była najważniejsza. I tak z watahy na watahę wyrzucali ją za to, że był jakiś głupek który ją prowokował.
Dom: Nie ma konkretnego. Po prostu chodzi po świecie szukając kogoś kto ją zrozumie.
Bank: 200 monet
Ekwipunek: brak
Inne:
-najczęściej znajdziesz ją w lasach.
-świeci różnymi kolorami tęczy
Właściciel: Avalon6



Imię: na imię mi Aramisa.
Pseudonim: Ara, Misa, Armisa, Ari czy jak kto woli.
Wiek: 2 lata
Płeć: wadera oczywiście.
Zakochana/y: hm... trudno stwierdzić... prawdopodobnie podoba jej się Hanto, ale tak to to nie...
Partner: brak
Potomstwo: brak
Charakter: Cóż... jestem zmienna. Ale na ogół jestem miła, sympatyczna i chętna do pomocy. Łatwo się ze mną zaprzyjaźnić. Ale równie łatwo można mnie rozdrażnić. Wybuchowa, nie zawsze trzymam temperament na wodzy. Szczera i zabawna. Istota ze mnie inteligentna. Chcesz coś jeszcze wiedzieć? Po prostu zapytaj.
Umiejętności: strzelam z łuku i ZAWSZE trafiam. Mam kołczan pełen strzał podobnie jak mój brat bliźniak. Moje magiczne zdolności są nieodkryte, ale wiem, że są potężne. Więc nie chcesz być w pobliżu mnie kiedy dostaje napadu furii. Biegam szybciej niż większość dorosłych wilków z mojej watahy. Moje łapy nie wydają dźwięku kiedy chodzę. Dosłownie. Jestem zwinna i silna. No i bystra.
Stanowisko: łowca
Historia: Urodziłam się tutaj. Jestem córką Aishy i Felixa. Mam brata bliźniaka. Fascynujące, nieprawdaż?
Rodzina: status: żywy. Matka: Aisha. Ojciec: Felix. Rodzeństwo: sztuk jedna, brat bliźniak.
Dom: W lasku w pobliżu Morza Potworów. Zamieszkuję tam razem z bratem i rodzicami.
Bank: 350 monet
Ekwipunek: eliksir wectorio
Inne: skoro matka jest Boskim Wilkiem to ja i brat też. Czuwają nad nami Apollo i Artemida, bliźniaki - łucznicy. Poza tym kiedy się urodziłam od razu urosłam do takich wymiarów w jakich teraz jestem.
Właściciel: Vanessa_pl







 Imię: Lakota
Pseudonim: Laki
Wiek: no, ok. 3,5 roku
Płeć: wadera
Zakochana: Hanto ... - uważacie że mam dziwny gust? Nie obchodzi mnie to.
Partner: brak.
Potomstwo: może i bym chciała, ale nie mam podejścia do małych dzieci. One są straszne.
Charakter: ma wybuchowy charakter. Jest tajemnicza, czasem oschła i niedostępna dla nieznajomych, ale jeżeli pozna się ją bardziej, wtedy okazuje się bardzo fajna i przyjacielska. Lubi radzić sobie bez pomocy innych, woli sama wszystko zrobić. Uwielbia ryzyko, przygody pełne akcji gdzie można się wyszaleć. Często myśli i robi coś jednocześnie. Jest nieustępliwa, zawzięta i uparta. Kiedy każesz jej coś zrobić nie uczyni tego, chyba że ładnie ją poprosisz lub będzie jej się chciało, ale nie cierpi kiedy ktoś jej mówi jak ma żyć, uwielbia jak coś idzie po jej myśli, a kiedy tak nie jest, popada w złość . Kocha walczyć, jest twarda. Postawi się każdemu, obojętnie jak jest silny, jaką ma moc, nie obchodzi jej to i tak mu przywali, jeśli będzie miała taką potrzebę. Jest bardzo wytrzymała, potrafi znieść silny ból z maskującym uśmiechem na pyszczku. Lubi być wredna, ale zarazem urocza, bawi ją to, jak komuś dzieje się krzywda, znaczy najbardziej gdy ona robi komuś krzywdę, ale bez przesady, nie jest jakąś tam sadystką
Ma duże poczucie czarnego humoru. Uważa upiorne wilki i inne rzeczy z takiej tematyki krwi mroku itd. za urocze. Nienawidzi wywyższających się wilków, oraz kiedy ktoś uważa ją za gorszą, poniża ją takiego kogoś jest gotowa nawet zabić bez żadnego zastanowienia no tak jak każdego nie oszukujmy się, a kiedy poniosą ją emocje, to nie ma o czym mówić. Bez żadnego wahania potrafi komuś nagadać, zjechać go wyzwiskami i pobić. O wpadaniu w furię już nie wspomnę. Łatwo się w kimś zakochuje, strasznie ją boli kiedy ten ktoś znajdzie inną partnerkę, nie umie powiedzieć komuś wprost, że go kocha, tylko skrywa to, i dlatego nienawidzi miłości, ale chciałaby kogoś bardzo mieć, ale podobnego do niej.
 Umiejętności: szybka, zwinna, silna, wytrzymała. Doskonale poluje, ale jak mówi: ,,Nie idę polować, bo w polowaniu istnieje prawdopodobieństwo porażki. Ja idę zabijać”
Włada różnymi falami np. dźwiękowymi, ponaddźwiękowymi, świetlnymi, z różnym polem rażenia mogą narobić dużo szkód. Również ma moc sonicznego krzyku
Stanowisko: zabójca
Historia: za długa, można by nakręcić 4 części filmu
Rodzina:
Miley, Dante, Blanka – rodzeństwo
Lordi i Safne - rodzice
Dom: dom jest takim miejscem, do którego zawsze zostaniesz wpuszczony, kiedy zapukasz do drzwi.
Bank: 255 monet
Ekwipunek: brak.
Inne: Kiedyś jej oczy były fioletowe, ale kiedy została w jedno ranna zmieniło się na żółte, a drugie nie wiadomo dlaczego zrobiło się niebieskie, jednak dalej doskonale widzi, za to w ludzkiej postaci .
Jako człowiek:




 Imię: Lily
Pseudonim: Sorrow, Lil
Wiek: pół roku
Płeć: wadera
Zakochana/y: um... może jest zakochana?
Charakter: Lily jest miłą i spokojną waderką. Szybko się denerwuje. Lubi czasem szaleć. Kocha zabawę i ryzyko. Mądra i zabawna. Ciekawska i odważna. Lubi towarzystwo.
Umiejetności: umie sprawiać ból wzrokiem tak jak tata, umie zmieniać się w człowieka. Ma moc, dzięki której potrafi stworzyć pole ochronne. Umie zmieniać się w demona, ale nie do końca dobrze jej to idzie...
Historia: urodziła się w watasze
Rodzina: Matka -Sava, ojciec - Arrow. Brat - Immortal, siostra- Debora. Wujek - Dj i Felix oraz ciocia - Aisha.
Dom: mieszka w jaskini z rodzicami i rodzeństwem
Inne: -
Właściciel: LovePinto


Imię: Evra
Pseudonim: brak i nie chce mieć.
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Zakochana: DJ...
Partner: szuka!
Potomstwo: brak
Charakter: Evra to przyjacielska i miła wadera. Jest gotowa poświęcić życie za kochanego wilka, jest bardzo bohaterska. Czasami jednak jest agresywna, podczas walki brutalna. Jest odważna, ale czasami się boi. Można jej zaufać, jest bardzo dobrą przyjaciółką która na pewno nie zawiedzie. Nie ufa obcym, którzy są dla niej niemili i traktuje ich tak, jak oni ją.
Umiejętności: potrafi ‘’wyczarować’’ czarny cień, który otacza, po czym pochłania wroga.
Stanowisko: wojownik
Historia: nikomu nie mówi... ale może kiedyś opowie.
Rodzina: nie żyje, to związane z jej przeszłością.
Dom: śpi wszędzie – pod drzewem, na kamieniu, na łące.
Bank: 200 monet
Ekwipunek: brak.
Inne: trzeba ją samemu poznać, bo dowiedzieć się o niej więcej.
Właściciel: Gaja80


Imię: Umei
Pseudonim: Umka
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Zakochana/y: -
Partner/ka: -
Potomstwo: -
Charakter: Umka? Przebiegły zwierz, który zrobi wszystko żeby Cię zniszczyć. Wręcz uwielbia swoje towarzystwo, ba, potrafi debatować ze sobą godzinami. Nie lubi mówić o sobie, a w rozmowach sarkastyczna i oschła. Wbrew pozorom potwornie inteligenta i spostrzegawcza. Jednak gdy ktoś, lub coś, ją zaciekawi nie odpuści, zanim nie dowie się wszystkiego co chciałaby wiedzieć. Czyli tak... zawzięta, chociaż bardziej pasowało by określenie po prostu uparta. Leniwa, nie robi nic wbrew sobie, a jeśli już... nie, nie żadne jeśli już. Kocha uwodzić, a w tej sztuce mało kto jej dorówna. Nie lubi stabilnego życia, gdyby mogła codziennie mieszkała by gdzieś indziej, z kimś innym. Chociaż, gdy przyjdzie pomóc komuś w potrzebie zawsze można zgłsić się do Umei. Pomoże pewnie trochę niechętnie, ale zawsze to zrobi. Taki mały promyczek dobroci. Ach, zapomniałabym. Umka uwielbia widok krwii i walkę, można powiedzieć nawet że lubi ból. Tak, taka trochę masochistka. Na świat patrzy realistycznie, nie pokazuje go jako pięknieszjego niż jest, jak i w drugą stronę.
Umiejetności: Jak już wspomniałam bardzo sprytna i zwinna, w sumie nadawałaby się na kieszonkowca. Jednak jej główną zaletą są moce, które posiada. Może lepiej nie będę ich zdradzać, ale pomagają jej zarówno w leczeniu i w walce. Ach, może wspomnę o tym, że miewa wizje.
Stanowisko: medyk
Historia: Umei, gdy miała rok opuściła swoje rodzinne strony. Wtedy właśnie zaczęła się jej nieustająca wedrówka. W tym czasie była w wielu miejscach, watahah, a także miała wielu partnerów, których w sumie nigdy nie kochała. Umka nie potrafiła znaleźć swojego miejsca na świecie, nie nazwałaby się szcześliwą. Po 2 latach natrafiła na to stado, może to tu los zacznie jej sprzyjać?
Rodzina: Szybko ich opuściła, nie chciała nazbyt się przywiązywać.
Dom: Zasypia tam, gdzie dopadnie ją zmęczenie.
Bank: 325 monet
Ekwipunek: -
Inne:
- czasami niebieskie znaki na jej ciele świecą
Właściciel: Kazouiky



Imię: Neharika
Pseudonim: Neh, Rika
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Zakochana/y: Kto, by ją chciał?? Partner/ka: Szuka, ale wątpi, by ktoś ją pokochał, bo, kto by chciał takiego potwora?
Potomstwo: Brak
Charakter: Neharika,wadera kochająca towarzystwo innych wilków, ma dominujący charakter, uwielbia opowiadać dowcipy, z których wszyscy się śmieją. Wie, kiedy potrzeba zachować powagę, nigdy nie zostawia nikogo w potrzebie, ma swój honor i nie pozwala poniżać ani siebie ani innych. Za przyjaciół, partnera gotowa zginąć. Inteligentna, łatwo zawiera nowe znajomości, jest szczera, kłamstwa wykrywa niczym wykrywacz metalu. Powierzonej tajemnicy nie zdradzi nawet przed obliczem śmierci. Romantyczna i opiekuńcza. Każdy ma swoje wady, a jej wadą jest to, że uwielbia stawiać na swoim. Mimo bycia waderą, jest bardzo silna i odważna. Bije się o wiele lepiej niż nie jeden basior. Naprawdę, nie radzę z nią zadzierać, gdyż, potrafi być niebezpiecznym przeciwnikiem,ale, gdy się boi lub złości zmienia się w demona, to jest jej przekleństwo( może, to też zrobić na zawołanie). Wtedy jej osobowość się zmienia. Neharika jest, wtedy agresywna, gotowa zabić każdego i nieprzewidywalna. Nie zna litości ani nie ma u niej, wtedy przebacz. Neharika, wtedy też nie zwraca uwagi na rany jakie może otrzymać podczas walki.
Umiejętności: - Zmiana w demona (jest to jej przekleństwo, jak i dar) - Rozmawiać z Duchami, a one(Duchy) mają do niej szacunek i nie skrzywdzą nikogo (w tym jej) na kim zależy waderze - Kontroluje ogień (może z, nim zrobić co tylko zechce)
Stanowisko: Zabójca
Historia: Żyła w małej watasze. Za każdym razem, gdy nawet chodziła każdy miał do niej pretensje. Nawet jej rówieśnicy mówili, że nie ma z niej pożytku. Rodzice nie mieli dla niej czasu, a nawet często olewali ją. Pewnego dnia na watahę napadła nieduża zgraja wilków. Niektórzy z niewiadomych przyczyn upadli, a po chwili zaczęli znikać. Neharika chciała walczyć, ale coś jej nie pozwalało. Po chwili chciała uciekać. Nagle zauważyła jednego z wilków, które zaatakowały jej rodzinę. Wilki najprawdopodobniej były z wrogiego stada lub dla zabawy zaatakowały. Neharika po chwili stała się demonem. Powaliła wszystkie wilki, lecz nie miała siły ich zabić. Szybko uciekła, ale wiedziała, że wilki na pewno chcą ją dopaść. Bała się, że ten demon znowu może się rozszaleć, ale, kiedy tak wędrowała spotkała jednego z potężnych szamanów lub wyrocznię, sama nie była pewna tego, który dał jej ten ten amulet, ten przedmiot miał pozwolić podczas przemian zachować kontrole i świadomość. Po pół roku błąkania się znalazła tą watahę.
Rodzina: Nie żyją
Dom: Wędruje po terenach watahy
Bank: 200 monet
Ekwipunek: brak
Inne: Jako demon

Właściciel: monia198


Imię: Tasha
Pseudonim: Brak
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Zakochana/y: Brak
Partner/ka: Posejdon
Potomstwo: Ältair i Atriau
Charakter: Od dziecka była radosną i uśmiechniętą waderką, ciekawą świata.Jest skromna, romantyczna, przyjacielska ,odważna , zadziorna, błyskotliwa. Jeśli coś postanowi to potrafi być zawzięta. Tasha to szalona, żartobliwa wadera, gdzie trudno odróżnić kiedy coś mówi na poważnie. Jeżeli ktoś ją zdenerwuje potrafi być bezlitosna. Jej walka przypomina cudowny i płynny taniec z wrogiem. Szybkie i prowokujące ataki, zwinne uniki, wściekła, zawzięta mina, czasami uwodząca oraz drwiąca. W walce jest bardzo agresywna, waleczna, szybka i zwinna, trudno dotrzymać jej kroku, więc lepiej nie prowokować ją do bójki.
Umiejetności:
- Tworzenie roślinności
- Kontrolowanie roślinności,
- Zmienianie formy roślinności
- Absorbowanie roślinności,
- Przyśpieszenie kwitnienia/rozwoju każdej rośliny,
- Każdą roślinę może wykorzystać według własnej woli
- Zna każdą nazwę i właściwości danej rośliny
Stanowisko: Medyk
Historia: Pewnego słonecznego dnia w czerwcu, na świat przyszła mała, brązowa wilczyca. Była ona jedyna w miocie. Matka bardzo ją pokochała i dlatego nazwała Tasha, co w starożytnym, wilczym języku znaczy miłość. Po kilku miesiącach, w dolinie w której żyła Ifus, czyli matka Tashy, i sama Tasha wybuchła wojna. Ifus powiedziała Tashy aby biegła ile sił ma w małych, biednych łapkach. Sama została i broniła stada. Gdy Tasha po tygodniu wróciła do domu nie mogła uwierzyć w to, co się stało. Dolina była splądrowana, a matki nie było. Od tego momentu Tasha stała się zła, ale po tym, jak zamordowała watahę która rozpętała wojnę, jest szczęśliwą wilczycą.
Rodzina: Synowie- Ältair, Atriau, Rais, Roshan, Ridian, Dragon, Ithillien
Dom: Mieszka w Lesie Cohin
Bank: 200 monet
Ekwipunek: Brak
Inne: Brak
Właściciel: monia198




Imię: Ma na imię Airis, jednak częściej używa swojego drugiego imienia - Zoe
Pseudonim: Airi
Wiek: 3lata
Płeć: Wadera
Zakochana: Nie zdradza
Partner: Szuka
Potomstwo: Na razie nie ma
Charakter: Sprytna, przebiegła, lubi czasami się podroczyć. Zazwyczaj stara się być miła, jednak łatwo wyprowadzić ją z równowagi, a wtedy staje się naprawdę agresywna. Nie lubi zbytnio o sobie rozmawiać, jest nieufna, trudno do niej dotrzeć. Dla jednych jest miła, a dla innych wredna. Często miewa huśtawki nastroju, bywa nawet, że wyżywa się na innych. Jednak gdy komuś zaufa staje się mu całkowicie lojalna, a gdy się w kim zakocha oddaje mu całe swoje serce. Potrafi być bardzo romantyczna. Lubi pełnić funkcję dowódcy-rozkazywać innym co mają robić. Jest poukładana, uczciwa.
Umiejętności: Czytanie w myślach, latanie, zamiana w cień, władza nad światłem, potrafi wywoływać tornada, deszcz, burze itd.
Stanowisko: przywódca zwiadowców
Historia: Nie lubi o tym mówić.
Dom: Błądzi po świecie szukając swojego miejsca.
Bank: 200 Monet
Ekwipunek: Brak
Właściciel: Chloe_xD




Imię: Rose Negre
Pseudonim: brak
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Zakochana/y: Brak
Partner/ka: Szuka.
Potomstwo: Brak
Charakter: Kiedy serce jest szlachetne dobroć i miłość malują się serdecznym uśmiechem na twarzy – Rosa jest bowiem waderą, która, wbrew pozorom, lubi się uśmiechać i zarażać tym uśmiechem innych. Uwielbia spędzać czas w towarzystwie – nawet zupełnie odmiennych wilków, które na co dzień nie wykazują chęci do poznania kogoś nowego. Ona wręcz uwielbia takie osoby – tajemnicze, z którymi trzeba spędzić trochę więcej czasu, by zajrzeć w głąb ich wnętrza, by dowiedzieć się – jakie są naprawdę. Nawet jeśli ktoś ją odrzuca, to jeśli bardzo jej zależy – potrafi być jak wrzut na tyłku – denerwujący, który łatwo się nie odczepi. Cóż, jest z niej bowiem ogromny uparciuch, zawsze chce stawiać na swoim i dąży do tego całym swoim sercem, łatwo nie jest jej odciągnąć od postanowionych decyzji. Spotkanie z drugim równie upartym wilkiem może skończyć się tragicznie, oj tak, lepiej wtedy uciekać jak najdalej, jeśli chce się ujść z życiem. Z pozoru Astilia może wydawać się oazą spokoju – zawsze zrównoważona, cierpliwa, wesprze dobrą radą. Może i tak jest, lecz czasem pozory mylą, i to bardzo, nieprawdaż? Wadera ta potrafi być naprawdę bardzo wybuchowa, kiedy coś ją porządnie zdenerwuje. Nie potrafi się wtedy opanować i z jej buzi wydobywa się wiele słów, nad którymi praktycznie nie może zapanować. Czasem niestety tak ma – że papla to, co jej ślina na język przyniesie i potem ogromnie tego żałuje. Stara się naprawiać swoje błędy, chce z dnia na dzień być coraz lepszą waderą, dobre cechy pielęgnować, zaś te gorsze zamień w pozytywne. Jest to jednak trudne, gdyż Rosa jest bardzo niecierpliwą waderą, nie potrafi długo usiedzieć w jednym miejscu, długie oczekiwanie nuży ją i nudzi. Jest bowiem typem wilka, który wiecznie się przemieszcza, gdyż zawsze górę nad wszelkimi uczuciami bierze przede wszystkim... ciekawość przez którą już niejeden raz wgramoliła się kłopoty. Mimo to nie narzeka, tylko uparcie twierdzi, że była to świetna przygoda, bo przygody – nie ukrywam – bardzo lubi. Poznawanie nowych miejsc, roślin i zwierząt to jedno z jej ulubionych zajęć. Nawet, jeśli wewnątrz czuje niepokój, a jej zdrowy rozsądek podpowiada jej, by nie zbliżała się gdzieś, to niestety... nie słucha go tym samym sprowadzając na siebie kolejną serię okropnych zdarzeń. Życie nauczyło ją jednak radzić sobie z przeciwnościami losu, nauczyła się być bardziej wytrzymałą, a także spokojną w trudnych sytuacjach, w których zawsze stara się trzeźwo myśleć, chociaż nieraz zdarzyło jej się bujać w obłokach. Bywa okropnie zdezorientowana i zamyślona, wszystko to spowodowane nadmiarem mieszanych uczuć kłębiących się w jej głowie.
Nie zawsze można zastać Rose wesołą i uśmiechniętą. Bywają takie dni, w których mimo iż na dworze świeci słońce – jej wydaje się, że jest szaro i ponuro i pada deszcz. Wadera zawsze stara się wysłuchać innych i im pomóc, nawet przytulić, lecz niestety czasem również potrzebuje odrobiny czułości, które nie udało jej się zastać w dzieciństwie, bo od wczesnych lat była sama. Mimo, iż potrzebuje pocieszenia – w takich momentach przeważnie woli zostać sama. Nie lubi, gdy ktoś widzi ją smutną, a jeśli tak się stanie – tłumaczy mu po prostu, że to nic takiego i za chwilę jej przejdzie. W głębi duszy jest jej cieplej na sercu wiedząc, iż jest ktoś, kto się o nią martwi.
Umiejetności:
- teleportacje poprzez mrok (używa cieni jako przejść),
- Kontrola mroku,
- Zamienianie w cień, czyli wtapianie się,
- Maskowanie się przed innymi żywymi istotami,
- Potrafi rozmawiać z gwiazdami, które są jej doradcami,
- Zrzucenia deszczu gwiazd na przeciwnika,
- Rworzenie gwiazd oraz ich przyzywanie.
Stanowisko: Szpieg
Historia: Gdy była mała porzucili ją rodzice. Znalazł ją jakiś stary basior i wychował ją jak swoje dziecko.
Rodzina: Nie pamięta ich
Dom: Obecnie przebywa w
Bank: 200 monet
Ekwipunek: Brak
Inne: Brak
Właściciel: monia198
Imię: Melody
Pseudonim: Brak
Wiek: Tyle co jej brat, czyli 8 lat
Płeć: wadera
Zakochana/y: Brak, nikt w watasze nie jest dla nieodpowiedni...
Partner/ka: Brak
Potomstwo: Brak
Charakter: Melody jest bardzo cicha, nie często możesz ją spotkać, a zwłaszcza z nią porozmawiać. Boi się innych wilków. Zawsze chodzi w wilczej szacie i sądzi, że to ona uchroniła ją od śmierci. Wstydzi się podejść do jakiegokolwiek wilka. Gdy ją o coś zapytasz, najczęściej ucieka lub odpowiada, ale tylko krótkimi zdaniami. Lubi śpiewać i tańczyć, ale tylko kiedy jest sama. Wadera nie lubi aroganckich wilków, z resztą chyba nikt ich nie lubi. Nie chce zabijać, ale niektórych po prostu musi. Jest waderą nie dającą się łatwo przekabacić, potrafi wyczuć kłamstwo. Uczy się opanowywać gniew, bardzo dobrze jej to wychodzi, lecz czasem ma pewne wpadki. Często odwiedza swojego brata, który jest jedynym wilkiem który wie jak wygląda. Kiedyś już zmarła na dziwną chorobę, ale została przez kogoś uratowana. Boi się śmierci. Kiedyś Melody uwielbiała zabijać, uwielbiała smak krwi i była rozgadana, jednak śmierć odebrała jej dawny charakter, wspomnienia i zdolności. Jest bardzo uczciwa i inteligentna, jednak jak każdy ma pewne wady. Często mówi sarkazmem i jest niezdarna
Umiejętności: Niemagiczne: Bezszelestne chodzenie, wspinaczka. Magiczne: Zamiana w człowieka
Stanowisko: Opiekunka szczeniąt
Historia: Spójrz na historię Shira. Chyba wiesz, że Melody była kiedyś w świecie umarłych. Uratowało ją jednak zaklęcie Shira, ale on nie wiedząc że mu się udało, zostawił siostrę. Melody ledwo sobie radziła, aż dotarła tu. To samo stało się z jej bratem, którego jednak ponownie zabiły smoki.
Rodzina: Matka Shaniara, ojciec Yurii bracia Shir i Fire
Dom: Mieszka z bratem
Bank: 200 monet
Ekwipunek: Brak
Inne: Jest bardzo słaba, utyka, ma słaby wzrok, jest dwa razy niższa od każdej innej wadery, ma słaby węch, ogólnie jej jedyna magiczna moc, czyli zamiana w człowieka zabiera jej tyle sił, że musi spać i spać co najmniej dwa dni...
Właściciel: malaewa
Imię: Draggy
Pseudonim: Dra
Wiek: 8 lat
Płeć: wadera
Zakochana/y: Shir Can
Partner/ka: Chciałaby
Potomstwo: Chciałaby
Charakter: Draggy to wesoła wadera, ma niesamowity charakter. Jest romantyczką, potrafi z każdym się zaprzyjaźnić. Ma dobre serce, jest szlachetna i jest duszą towarzystwa. Uwielbia duże imprezy, kocha tańczyć i śpiewać. Dla niej wszystko co żyje jest bardzo ważne i stara się zabijać jak najmniej, by nie zniszczyć równowagi. Moce lodu pomagają jej w złych warunkach, na przykład podczas bardzo ciepłego lata. Cieszy się z życia i ma zamiar jeszcze długo pożyć.
Umiejętności: Moce lodu i dobrze poluje
Stanowisko: Opiekunka szczeniąt
Historia: Jej matka i ojciec odrzucili ją, gdy miała tylko kilka dni. Miała rodzeństwo którego teraz nie pamięta. Gdy ja odrzucili, postanowiła pomagać innym, by nie czuli się samotni tak jak ona w tamtej chwili. Po kilku latach, było w watasze ale gdy okazało się, że alfa jest niemagiczny, wataha się rozpadła i Draggy musiała szukać innego domu. Teraz jest jej dobrze.
Rodzina: Brak
Dom: Brak, wędruje
Bank: 200 monet
Ekwipunek: Brak
Inne: brak
Właściciel: Mane
Imię: Aeria (czytaj Aria)
Pseudonim: Aer (Air), Aeri (Ari), Aeria (Aria)
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Zakochana: szuka
Partner: szuka
Potomstwo: chciałaby, ale jeszcze nie teraz
Charakter: Aeria jest dość dziwną waderą. Zazwyczaj jest wesoła i przyjacielska, chętna do poznawania nowych osób, miejsc. Ogólnie ma wtedy świetny humor i mało co może go popsuć. Czasami zdarzają jej się takie dni, kiedy jest niemiła i nieufna, niekiedy nawet w stosunku do przyjaciół. Ale o tym innym razem. Inteligentna, zawsze najpierw myśli, potem robi, chociaż czasami lubi zaszaleć. Jej cierpliwość i wyrozumiałość może nie są najlepsze, ale potrafi wysłuchać i pocieszyć. Nie lubi owijania w bawełnę, woli walić prosto z mostu. Przecież i tak trzeba będzie to powiedzieć...
Umiejętności: Aeria ma dosyć różnorodne umiejętności, odziedziczone zarówno po ojcu, jak i po matce. Po tym pierwszym odziedziczyła władzę nad powietrzem, a po matce zdolność wynajdowania różnych nowych rzeczy. Wystarczy, że coś wymyśli i zechce, żeby pojawiło się to przed nią. Co do tych fizycznych... Jest bardzo szybka i zwinna, niestety nie najsilniejsza. Ma doskonałą równowagę.
Stanowisko: Wynalazca
Historia: od małego ciągle coś się wokół niej działo. Głównie dlatego, że niezbyt potrafiła zapanować nad swoimi mocami i ciągle a to wyrzucała jakiegoś wilka w górę trąbą powietrzną, a to wymyślała jakieś szkodliwe dla otoczenia przedmioty, a to po prostu chciała zrobić komuś kawał. Im starsza była, tym bardziej kontrolowała swoje moce, jednak wreszcie w rodzinnej watasze zaczęło jej się nudzić, więc wyruszyła na poszukiwanie nowej. Tak trafiła tutaj.
Rodzina: matka i ojciec w innej watasze. Siostra zaginęła, kiedy była mała.
Dom:
 zdziwiłbyś się, ile jest tam miejsca.
Bank: 200 monet
Ekwipunek: -
Inne:
-panicznie boi się małż.
-ma niebieskie oczy
Właściciel: Kathrine




Imię: Miza
Pseudonim: Brak
Wiek: 3.5
Płeć: wadera
Zakochana: Jason
Partner: Brak…
Potomstwo: Brak
Charakter: Miza jest waderą o delikatnym, lecz zadziornym usposobieniu. Nigdy nie przypuszczała jednak, że się zakocha… Miza jest odważna. Chociaż ma trzy osobliwe ogony, jest całkowicie normalna.
Umiejętności: Potrafi oddychać pod wodą. Umie zmienić się w delfina i chodzić po wodzie.
Stanowisko: Zwiadowca
Historia: Była normalnym, niemagicznym wilkiem, do czasu gdy pewien zły czarnoksiężnik rzucił na nią klątwę. Jeśli Mizę pokocha ktoś szczerą miłością, ona powrotem stanie się sobą.(Szczegóły w pierwszym opku)
Rodzina: Brak
Dom: Tułaczy się po świecie
Bank: 200 monet
Ekwipunek: brak
Właściciel: Marymery4


Imię:  Flame
Pseudonim: Ogień, Płomień, jak wolisz.
Wiek: 3 lata
Płeć: Wadera
Zakochana/y: Yyy... Można powiedzieć że tak, ale sama nie jest pewna...
Partner/ka: brak
Potomstwo: Się zobaczy... Najpierw trzeba mieć partnera.
Charakter: Flame jest raczej ostrożna w kwestii doboru towarzystwa. Nie zaufa nikomu od razu, będzie cię raczej testować, dopiero później zdecyduje czy ci ufa czy nie. Zawsze była uczona tego co dobre, co złe, tego kiedy się odezwać a kiedy nie. Ale wszystko to straciło sens. Kiedy Flame dorosła zaczęła mieć wszystko to w głębokim poważaniu. Teraz jest zuchwałą, trochę wredną, ale lojalną i odważną waderą. Na polu bitwy nigdy nie pomyśli o ratowaniu własnej skóry. Ważniejsza będzie dla niej wataha. Jest mądra i sprytna, trochę manipulantka, ale jest szczera do bólu i nie skłamie jeśli nie będzie to konieczne. A musisz wiedzieć że jest kłamcą doskonałym. Ból serca próbuje maskować, zawsze i wszędzie a otwiera się tylko przed zaufanymi przyjaciółmi. W sumie to szalona i zabawna waderka, ale wszystko maskuje próbując grać twardą i nieugiętą. Jest dumna i porywcza.
Umiejętności: Flame włada ogniem, toteż może z nim zrobić wszystko. Oprócz tego umie zmieniać się w człowieka. Umie latać(tak ma skrzydła, choć ich nie widać) i umie zmanipulować rzeczywistość. To jest, umie władać Mgłą. Właściwie zna i białą i czarną magię. To wszystko. Ponad to świetnie się kamufluje, perfekcyjnie poluje i doskonale walczy. Do tego jest ponadczasowym strategiem i zazwyczaj jej plan doskonale się sprawdza w akcji.
Stanowisko: Przywódca łowców
Historia: Tak naprawdę Flame nie jest do końca z tego czasu. Urodziła się w latach 40-tych ubiegłego wieku. Jej rodzice zajmowali wysokie pozycje w watasze - przywódca wojowników i przywódczyni strategów. Uczyła się od nich tego co najlepsze - łączyła w sobie ich umiejętności. Ale matka uczyła jej też dobrego wychowania. I te zasady działały... Przez pewien czas. Potem zaczęła mieć na to olew. Miała dwójkę starszych braci i oni uczyli ją polować. Wyrosła i zaczęła wyrywać się na zewnątrz. Niestety, jej wataha była cóż... Nieco staroświecka. Nie chcieli jej wysłać na misję, a tym bardziej - pozwolić jej odejść. Miała byc tą złotą, doskonałą przywódczynią strategów. Tylko że jakiś czas później wataha zaczęła być napadana przez inne wilki. Dopiero wtedy dali jej i jej braciom pójść na misję. I ostatnie co pamięta z tamtego życia to wielkie BUM! I zginęła. Była to wielka eksplozja. Jakiś czas później zginęli jej rodzice - wataha upadła. Po roku w Podziemiu ktoś ją wyprowadził. Wyszła na świat - odżyła. Ale nie jej bracia. Planuje ich również wyciągnąć. Ale nie wie kiedy. Zaczęła wędrówkę. Szła i szła. W końcu dotarła do jakiejś watahy. Ale odeszła. I znowu szła. I tak parę razy. Aż w końcu poznała pewnego basiora który zaprosił ją do watahy w której chyba zostanie...
Rodzina: Bracia - Nico i Percy oraz rodzice - Ophera i Cyndi. Wszyscy w Hadesie.
Dom: Przenosi się z miejsca na miejsce.
Bank: 200 monet
Ekwipunek: Brak
Inne: Wygląd jako człowiek:

Właściciel: Hazel Jackson

Imię: Ariozyn (czyt. Ariozajn)
Pseudonim: Zyn
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Zakochana: a po co mi miłość?
Partner: brak i mam nadzieję, że tak zostanie
Potomstwo: nie mam i nie będę miała. Nienawidzę szczeniąt.
Charakter: Jestem dosyć złośliwa, uwielbiam dokuczać innym. Wolę czas spędzać w samotności niż z wieloma wilkami. Jeśli bardzo chcesz ze mną porozmawiać, to pogadam z nim, ale niech nie myśli, że będę dla niego miła chyba, że jest moim przyjacielem. Potrafię obojętnie przejść obok rannego wilka. Czasami jestem miła dla przyjaciół. Jest ok. 0,5% szans, że będę miła dla innego wilka, a dla wrogów 0%.
Umiejętności: Moce:
- władanie piorunami (piorun może uderzyć kiedy chcę i w wybrane przeze mnie miejsce;
- oślepianie (podczas walki wystarczy małe spojrzenie w moje oczy, a mogę oślepić na jakiś czas oczywiście);
- duszenie ( nie muszę dotykać ofiary, wystarczy skupienie. Nie jestem demonem, więc kiedy ofiara jest bliska śmierci, ptrzestaję ją dusić);
- zmiana w cień (wtedy nikt nie może mnie zranić, lecz ja nie może innych dotykać);
- teleportacja;
- telepatia;
- szybkie gojenie niewielkich ran.
Jestem też bardzo szybka, zwinna i silna oraz odporn na toksyczne i radioaktywne płyny. Nie działa na mnie hipnoza.
Stanowisko: Zabójca
Historia: Urodziłam się w innej watasze. Byłam córką Samca Alfy. Matki nie znałam, ponoć odeszła od taty, gdy przyszłam na świat. Nie byłam taka wredna jak teraz, wręcz przeciwnie. Zawsze się uśmiechałam i pomagałam innym. Niestety inne wilki mnie ignorowały. Nawet nie dziękowały za pomoc. Zwracały uwagę tylko na mojego tatę i brata. Ja dla nich nie istniałam. Z czasem nawet rodzina zapomniała o mnie. Zawsze dokuczał mi szaman, który był przyjacielem Alfy. W końcu nie wytrzymałam. Pewnej nocy zakradłam się do jego jaskini i podmieniła zamieniła nalepki miksturom nieśmiertelności i śmierci. Od tamtej nocy mikstura nieśmiertelności zabijała, a mikstura śmierci dawała nieśmiertelność. Niestety dwa dni później ojciec chciał, żeby mój brat nigdy nie zginął. Na nieszczęście szaman dał jemu złą miksturę. Biegłam do brata i krzyczałam, żeby nie pił tego, ale on i reszta jak zwykle nie słuchali mnie. Po wypiciu brat upadł na ziemię. Podbiegłam do niego, lecz on nie oddychał. Ojciec popatrzył w moje oczy, a ja w jego. Po chwili rozwcieczony krzyknął, że to moja wina. Ja mu tłumaczyłam, że to nie tak jak myśli, ale mnie nie słuchał rozkazał strażą mnie zabić. Ja zaczęłam uciekać ile sił w łapach. Ukryłam się w jaskini. Siedząc tam zmieniłam. Sierść, która kiedyś była gładka, rozczochrała mi się, zrobiłam się bardzo chuda, inaczej mówiąc sama skóra i kości. Mój charakter również się zmienił. Przestałam ufać innym, zrobiłam się wredna. Po kilku dniach wyszłam sprawdzić, czy nie ma już straży lecz zauważyli mnie. Znowu zaczęłam uciekać, aż w końcu natrafiłam na Alfę z Watahy Jasnego Blasku. Obiecał, że jak dołączy, to nie zostanę przez straż tamtej watahy zabita. Niepewnie się zgodziłam, ale wolałam żyć samotnie w watasze niż zostać zabita.
Rodzina: dla mnie moja rodzina nie istnieje.
Dom: nie mam domu chodzę po terenach watahy, najczęściej można mnie spotkać przy ruinach zamku.
Bank: 200 monet
Ekwipunek: Brak
Inne: -
Właściciel: TruskaweczkaXD

 

 Imię: The Gift Of Life
Pseudonim: Gift, Life, czy jak wolisz…
Wiek: 2 lata
Płeć: Wadera
Zakochana: Pragnie basiora, który zapewni jej poczucie bezpieczeństwa, szczerze przytuli. Ukaże, iż jest jej wart.
Partner: Poszukuje, lecz nie jest to coś, o czym myśli na pierwszym miejscu.
Potomstwo: -
Charakter: (ps. Gdy już zaczniesz czytać, to przeczytaj wszystko, gdyż inaczej nic nie będzie trzymać się kupy ;_; ) Spokój. To jedna z rzeczy którą się góruję, przewyższa i chwali. Z ufającym wzrokiem przyjmie na siebie słowa, które ranią, lub uniżają. Kandydatka na dobrą przyjaciółkę. Często ulega depresji. Wrażliwa na uczuciach innych, tak samo jak obojętna. W jednej chwili niezdolna do stawienia kroku, a w drugiej żądna cierpienia. Ciężka do zrozumienia. Łatwo uroni kroplę łzy, czy też krwi. Unika kłótni. Tłumi wszelakie emocje w sobie. Z uśmiechem pomoże ci w trudnej sytuacji, albo w nią wpakuje. Gdy jest zła, nie krzyczy. Nie rani. Nie ucieka… Nie wywarza kłów. Spokojnym głosem śpiewa kołysankę. Wkłada w nią wszystkie, kryte do tond emocje, po czym zasypia, zapominając o wszystkim. Pragnie duszy która z nią porozmawia, pocieszy, przytuli, zapłacze, zabije. Uczucia omijają ją szerokim łukiem, nie zaglądając, a opuszczając. Jeśli nikt nie ma zamiaru zamienić słowem z złocisto Oką waderą… żaden problem, przejdzie się na spacer ze swoim cieniem, lub pośmieje z odbiciem w wodzie. Lubi samotność, gdyż wyobraźnia także jest dobrym towarzyszem. Lubi także prawdziwie towarzystwo, sumując… żadna różnica. Docenia życzliwe spacery z osobą towarzyszącą. Wszystkich traktuje tak samo, nie robi wyjątków, są zbędne. Wszystkie to co złe, depresja i te sprawy, dzieją się wtedy, gdy wokół nie ma nikogo… gdy jest sama. Pojawiając się ku jej boku, zmieniasz ją w najszczęśliwszą waderę jaką można napotkać. Odganiasz wspomnienia z dzieciństwa. Po za tym, posiada niezwykłą duszę towarzystwa. Miła dla większości, nawet tych obcych. Lekko strachliwa. Łatwo ją na coś nabrać. Śmiało zacznie ten pierwszy ruch. Lecz zawsze cicha, nie stara się zabrać nikomu głosu, spokojnie czeka na swoją kolej. Docenia starania. Nawet gdy coś nie wyjdzie, dziękuje, i stara się wydostać same korzyści. Radosna z całego życia. Gdy zacznie dumać, myśleć, zacznie nawet śpiewać. Bycie czyjąś marionetką, jest dla niej rzeczą, które przekracza wszelkie granice wyobraźni. Oznacza to… iż zawsze będzie ktoś, kto stać będzie u jej boku. Miłość? Wierzy, że miłość w pełni odgoni bezduszną ofiarę, a zostanie ta, które raduje się z całego świata. Wierzy, iż ta dawna matka, jej wszystkie darowane Gift cechy, w końcu przejmą kontrolę nad całą waderą. Tylko jak na razie… pozostanie także bezuczuciową duszą, którą stworzył ojciec.
Umiejętności: Gift trzyma w sobie dwie wadery, ta „zła” pozostała z charakteru ojca, a ta „dobra” od matki”. Wojna toczy się dalej, tylko która z dusz wygra? Wadera jest także zwana „panią materii”, gdyż może zmienić swą postać w dowolne zwierzę.

Stanowisko: Kamuflażystka
Historia: E-khem… Piękna rodzina. Wrażliwa, spokojna, przepiękna matka. Pomagała tym potrzebującym. Wykarmiała resztkami mięsa wilków, które były jedną nogą u stup śmierci. Wybaczała, obiecywała, dotrzymując przy tym słowa. Zdobywała szczyty, wiodąc sprawiedliwe życie. Bawiła się, z radością na twarzy. Nic malowanego, całość prawdziwa. Modląc się za piękne życie innych, nie prosząc o nic dla samej siebie. Jedynie mała prośba. Prośba z głębi serca. Głęboko skryta, nie wypowiedziana na głos. Wadera pragnęła szczenię. Które równie piękne jak one. Mądre, oraz rozważne. Przyjazne, lecz znające granice. Posłuszne, znające zasady. Lecz przede wszystkim, spokojne. Wiodła idealnie wymarzone życie, a także zdobyła miłość. Zakochana, tracąc głowę, pobierając chorego psychicznie basiora, wydała na świat mnie… zwaną Gift, The Gift Of Life. Ojciec zapragną wtedy, by dziecię agresywne nie było, a bez uczuć, twarde… zimne, pragnące cierpienia innych. Przewijając, omijając, nie opisując wszystkiego po kolei, skrócę tę krwawą rzeźnie, przepraszam… długie miesiące, do chwil bardziej interesujących. Ojcze zaczynał wyczuwać swobodę, iż to on jest tym, Ważnym. Co raz to częściej zmuszał do wykonywania pojedynczych poleceń kierowanych do matki, czy też do mnie. Pojedyncze chęci wolnymi krokami zmieniały swą rolę na rozkazy. Żona chwilowo buntując się, dostała pazurami po pysku. W tej chwili, piękna, opanowana wadera, stała się prosto mówiąc przeciwieństwem piękna, a uosobieniem strachu. Opanowana w całości, chcąc to raz ochronić, lub zapewnić mi bezpieczeństwo, raniła, rujnując psychikę. Do tego dołączył się dumny ojciec. Rodzina stała się omijana przez większość wilków. Mówiąc „inni” dusze miały na myśli „tę rodzinę”, a dokładnie nas. Rodzić przytulił, nakarmił, poopowiadał bajki, lub uderzył, zranił, czy też igrał z życiem. Stawaliśmy się pośmiewiskiem, a także tymi, którym dzieciom opowiadało się straszne bajki, czy tez mówiono szczeniętom, „jeśli będziesz obojętny wobec rodziców, wiec iż nawiedzi cię wilczyca z krwawym pyskiem, chorym wilczurem, a także opętanym dziecię”. Pamiętam moment, gdy dorosłam na tyle, by móc zwiedzić świat. Wypowiedzieli iż „Zgiń śmiercią bolesną” czule mnie tuląc.
Rodzina: -
Dom: Tam gdzie wygodnie i ciepło.
Bank: 200 monet.
Ekwipunek: Brak.
Inne: Wadera kryje w sobie dwa różne wilki. Dobry, ze strony matki ujawni się, gdy gdzieś wokół jest towarzystwo. Zły, ze strony ojca, gdy wokół panuje samotność.
Właściciel: CzarnoBiała

 

Imię: Raisa (czyt.Rejsza)
Pseudonim: Rai
Wiek: Nowonarodzona
Płeć: waderka
Zakochana/y: Za młoda
Charakter: Rai to bardzo ciekawska waderka, która lubi zabawę z innymi. Raisa bywa czasem nie posłuszna wobec rodziców, ale jest jej to wybaczane. Potrafi być gadatliwa i uparta. Bywa również uparta i energiczna...
Umiejetności: Nie odkryte
 
Historia: zgaduję, że będzie krótka, bo 1,5 roku to jeszcze dziecinka default smiley :)
Rodzina: mama Tasha, tata Posejdon, bracia: Atriau,Altair, Ithilien,Rex, Ridian,Dragon, wujkowie: Zeus i Hades, ciocie: Hera i Persofona, kuzyni: Apollo,Artemida,Atena,Afrodyta,Hefajstos, Macaria, Hermes, Herakles,Dionizos,
Dom: prawdopodobnie mieszka z rodzicami
Inne:
Jak dorośnie -

 Właściciel: monia198

 


 Imię: Annika
Pseudonim: Nika, Ann, Anni, Anna. Możesz sam wymyśleć pseudonim dla niej.
Wiek: 3 lata
Płeć: wadera
Zakochana: -
Partner: nie potrzebuję, chyba, że ktoś będzie nalegał
Potomstwo: nie przepadam za szczeniakami...
Charakter: Annika jest bardzo zmienna. Raz jest przyjazna, miła i wesoła, a za chwilę wredna, chamska i wkurzająca. Pewna siebie, lubi wyzwania i niebezpieczeństwa. Ryzyko to jej drugie imię. Nie da sobą pomiatać, jeśli czegoś nie chce zrobić, to tego nie zrobi. Wobec obcych jest nieufna i trochę wredna. Dla przyjaciół prawie zawsze miła. Nie zawaha się kogoś zranić bądź nawet zabić. Niekiedy bywa leniwa. Czasami dokucza innym.
Umiejętności: Magiczne:
- potrafi stworzyć potwora z ognia,
- jest odporna na ogień i lawę,
- każda część jej ciała może zapłonąć,
- może przemienić się w człekokształtną postać,
- może widzieć oczami innych.
Niemagiczne:
Bardzo szybko biega, daleko i wysoko skacze. Potrafi wspinać się na drzewa, skakać z gałęzi na gałąź oraz nie oddychać przez 8 minut. Jest bardzo zwinna. Opanowała do perfekcji bezszelestne przemieszczanie się.
Stanowisko: Łowca
Historia: Ann urodziła się w stadzie lisów. Niestety gdy dorosła, została wyrzucona. Wędrowała po świecie i uczyła się swoich mocy. Pewnego dnia jakiś człowiek ją złapał i zabrał do jakiegoś laboratorium. Mężczyzna chciał robić na niej jakieś testy, ale Ann udało się w ostatniej chwili uciec. Po długiej i pełnej niebezpieczeństw podróży Nika postanowiła dołączyć do watahy.
Rodzina: Gdzieś sobie żyje daleko stąd
Dom: tułaczy się po terenach watahy
Bank: 200
Ekwipunek: brak
Inne:
- nie lubi ludzi,
- jest pół wilczycą pół lisicą, ale nikomu o tym nie mówi,
- marzy o zdobyciu przyjaciół.
Wygląd po przemianie:

 Właściciel: MagicznyRubin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz